Неділя, 19 травня 2013 Автор Опубліковано в Дні Математика

Опитування серед викладачів та студентів

(11 голосів)
Перегляди: 14037 разів
Опитування серед деяких викладачів та студентів Опитування серед деяких викладачів та студентів

За матеріалами "Ювілейного випуску газети з нагоди святкування 35-го Дня математика"

 Незадовго до святкування 60-ї річниці нашого факультету ми провели опитування серед деяких викладачів та студентів.

Основними запитаннями були:

1. Які речі Вам на мех-маті подобаються найбільше?

2. Які речі Ви б змінили?

3. Яке зі святкувань Дня математика Вам найбільше запам’яталось? Опишіть.

4. Що б Ви могли порадити студентам з приводу навчання на мех.-маті?

Що нам до вподоби

На перше запитання відповіді не дуже відрізнялися, адже усі ми розуміємо, що на нашому факультеті вчаться найкмітливіші студенти, викладають найкращі викладачі, і саме у нас на факультеті найприємніша атмосфера. Підтвердженням цього є слова студентів та викладачів:

«Подобається те, що викладачі і студенти тут на рівні. Вони завжди підтримують і розуміють» (студентка 2-го курсу);

«На нашому факультеті мені найбільше імпонує мех.-матівський дух: це креатив у всьому – навчанні, наукових семінарах, студентських акціях та розвагах» (І. С. Кузь),

«Дуже подобаються дівчата у нас на мех.-маті. Та і загалом у нас хороші студенти. Не тільки тому що вчаться, а в першу чергу і як хороші люди…А ще у студентські роки подобалась «справжність» освіти, яку тут здобував, те що нас вчили мислити» (Ю.С. Трухан)

Однією з приємних несподіванок стало те, що є студенти, яким подобається діяльність студентського самоврядування:

«Студентський актив на мех.-маті – найкращий. Тільки тут проводиться стільки заходів і веселощів, при чому на всі заходи приходять викладачі» (студентка 2-го курсу),

«...студентський уряд. Без нього мех.-мат був би сірим і не цікавим» (студентка 3-го курсу).

Я б викладачів зі студентами місцями поміняв
(Юрій Богданович Іщук)

Натомість на друге запитання відповіді відрізнялися різноманітністю і креативністю. Це починаючи від зміни матеріальних цінностей, про які здебільшого думали студенти:

«…змінила б аудиторії, столи, дошки»,«…я б хотіла, щоб було більше лавочок на мех.-маті...». (Студенти 3-го курсу).

І аж до дуже глобальних речей, як наприклад,

«Поміняв би ставлення держави до природничих наук та освіти загалом, бо при збереженні їхнього теперішнього стану на мех.-маті не буде не те що Черваків, але й мінімального набору на перший курс. А якщо бути реалістом, то хоча б на мех.-маті, наприклад, в аудиторії 045 відкрити буфет.» (І.С.Кузь).

Але найбільше нас вразила відповідь Юрія Богдановича Іщука:

«Я б викладачів з студентами місцями поміняв. Після цього напевно б зросла успішність, покращилась відвідування занять, списування зникло б як явище, мех.-мат посів би перше місце не лише в спартакіаді Університету, покращились умови проживання в гуртожитку і гуртожиток №3 стане хостелом з трьома зірками».

Найкращі Дні математика
(за версією викладачів)

Третє запитання виявилось найважчим для студентів. І це достатньо очікувано, адже теперішнє святкування Дня математика суттєво відрізняється від того як це наприклад було 20-30 років тому. Підтвердженням цього є відповіді викладачів.

І.С. Кузь: «Найцікавіші Дні математика були на початку 80-х років минулого століття. Можливо тому, що на той час це була чи не єдина можливість самовираження студентів, окрім навчання».

Ю.Б.Іщук: «Найбільше запам’ятався «День математика 1993 рік. Вітальне слово заступника декана – Притули Я.Г; КВК між командами викладачів та студентів;…прес-конференція викладачів; представлення кафедр: дует «Гурічний» (в складі Гурана І.Й. та Зарічного М.М – кафедра алгебри і топології ) під мелодію саундтреку фільму «Емануель» роблять презентацію свого підручника; вступна лекція до курсу «Сексуальна механіка» від Кузя І.С.»

Вчіться, а розуміння прийде згодом

А тепер найцікавіше! Студенти, поради для Вас від викладачів та старших, можна сказати «досвідченіших» студентів.

Універсальною порадою, яка просто повинна стати принципом життя – це «вчіться, а розуміння прийде згодом», але є й інші поради:

• «не вчи , а розумій»;

• «…хочу порадити теперішнім студентам цінувати кожну хвилину студентського життя: не міняти походи в гори, заняття спортом, живе спілкування на “зависання” в Інтернеті»;

• «…порекомендую вчитися! А для тих, кому це не під силу, то робіть розумні шпаргалки і займайте гарні парти»;

• «любіть математику, а не «зубріть» її; вчіться думати,а не рефлексувати; будьте вимогливими і справедливими до себе не менш як до інших; не бійтесь приймати самостійні рішення і нести за них відповідальність».

• «…проводьте час різноманітно, не зациклюйтесь лише на навчанні, але і не забувайте про нього».

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Наші контакти

Ідея, дизайн, верстка і т.д.:
Олег Романів